ElektraWeb Bulut Otel Yönetim Sistemi
ElektraWeb, dünyanın en güvenli sunucularında barındırıldığından, yüksek hız ve güvenlik sağlar. Yedeklemeler otomatik yapılır. Virüs ve enerji kesintisi kaynaklı veri kayıpları ortadan kalkar. Kötü niyetli kullanıcılara karşı etkili bir loglama çözümü barındırır.
ElektraWeb, sunucuya ihtiyaç duymadığından oteli bir kaç yılda bir yenilemesi gereken sunucu, işletim sistemi lisans, virüs programlar, yedekleme, bakım gibi maliyetlerden kurtarır.
ElektraWeb, internet üzerinden kullanıldığından otelinizdeki bilgisayarların herhangi bir networke bağlı olmasına gerek olmaz. Bilgisayarınızda program da yüklü olmayacağı için donanım arızalarıyla karşılaşma ihtimaliniz de çok azalır.
Masaüstü veya dizüstü bilgisayarınız, tabletiniz ve cep telefonunuzdan tüm programı kullanabilirsiniz. İsterseniz misafirleriniz için ayrıca uygulama da yaptırabilirsiniz.
Elektraweb, datalarınızı en güvenli sunucularında KVKK kriterlerine uygun olarak saklar. Maskeleme özelliği ile yetkisiz kişilerin bilgilere ulaşımı engeller ve sizin denetiminizde bilgiyi anonimleştirir
ElektraWeb, pek çok farklı dil ve para biriminde işlem yapabilme seçeneği sunar.
Tüm satış kanallarında günlük fiyatın yanı sıra detaylı kontrat fiyatlarınızla da satış yapma olanağınız olur.
ElektraWeb, kapı kilit, telefon santrali, bina ısıtma ve soğutma sistemleri, IP TV, Pay TV, internet ve loglama sistemleri, kimlik okuma çözümleri ve kapı geçiş sistemleri ile web servisler üzerinden kolayca entegre olabilmektedir.
Günlük giriş, çıkış ve oda değişimi yapan misafirlerinizi KBS’ye otomatik gönderebilirsiniz.
ElektraWeb’in sektörde yaygın olarak kullanılan eFinans, İzibiz, Foriba, ING, Innova gibi özel entegratörlerle entegrasyonları hazırdır.
Ücretsiz sanal pos entegrasyonu ile web sitenizden kredi kartıyla ödeme alabilir veya daha sora ödeme yapılabilmesi için misafire güvenli ödeme linki de gönderebilirsiniz.
ElektraWeb’in 7×24 çevrimiçi desteği vardır; ihtiyacınız olduğunda aynı ekrana bakarak bir uzman sizinle birlikte olacaktır.
ElektraWeb Videolar
ElektraWEB Modüller
Elektraweb Web Tabanlı Otel Programı Ön büro modülü ile rezervasyon, resepsiyon, housekeeping, fatura, folyo, channel manager, online rezervasyon, emniyet kimlik bildirimi gibi işlemleri rahatlıkla gerçekleştirebilir, ayrıntılı yönetim raporlarına tek tuşla ulaşabilirsiniz
Günlük Durum Ekranı
Elektraweb Otel Yönetim Sistemi, “Günlük Durum Ekranı” ile doluluk, gelir, forecast, konaklayanlar, rezervasyonlar ilgili bilgiler ve hatta çağrı merkezi notları gibi otel hakkındaki tüm önemli ve kritik bilgileri tek bir ekranda sunar.
Kullanıcılar bu verileri hem grafikler hem de listeler halinde görür. Ayrıca, istenirse bu verilerin yenilenmesi ve görüntülenmesi için zaman aralığı ayarlanabilir.
Kullanıcılar, web tabanlı bulut yapısı nedeniyle Elektraweb Otel Yazılımı’na herhangi bir mobil cihazdan kolayca erişebilir. Bu, otel yönetimi ve personeline tesisteki aktiviteler hakkında isteğe bağlı bir genel bakış sunar.
ETSWeb Stok ve Maliyet Analizi Programı
işletmenizdeki stok hareketlerini görmenizi, alış ve satışlarınızı planlayabilmenizi, müşterilerinizin tüketim eğilimlerini tahmin etmenizi, personelinizin stokları kullanma şeklini analiz edebilmenizi ve nihayetinde hedefleriniz için öngörüde bulunabilmenizi sağlar.
STOK, ÜRÜN, REÇETE ve ÜRETİM
Hammadde, yarı mamul, mamul kavramları ile uğraşıyorsanız, muhtemelen hangi malzemeyi ne için aldığınızı, bir porsiyon yemeğin maliyetini ya da hangi malzemelerinizde fire olabileceğini bilmek istersiniz.
ETSWeb‘de detaylı stok, ürün ve reçete tanımlamaları ile, stoklarınıza, işletmenize girişten, tüketim ve satış aşamalarına kadar geçen süreçte kullanılmak üzere pratik kimlik tanımlamaları yaparak, üretim ve satış işlemlerinizin hatasız gerçekleşmesini sağlarsınız.
ETSWeb ile sizin sınırsız sayıda depo işlemi diye nitelendirebileceğiniz tüm işlemler tek bir ekrandan gerçekleştirilebilir. Mobil terminaller ile saatler alabilecek depo girişlerini birkaç dakikada yapabilirsiniz
Stok kartları ekranından, stok kartlarına tanımlanmış bilgiler (stok kodları, grupları, ana grupları, KDV, birimler, alış fiyatları…vb) ana ekrandan kullanıcının istediği tasarıma bağımlı olarak tanımlanabilir.
İşlemin türü, giriş deposu, satıcı adı, fatura tarihi, vadesi, malzemenin cinsi ve birimi, satır indirimi – fatura altı indirimi, yüzde indirim-tutar indirimi, nakliye masrafı, girişi hangi personel ne zaman yapmış ve daha birçok istatistiki analiz yapmanızı
sağlayabileceğiniz kriterler tek bir depo fişinde tutulur ve bu verilerin girilmesi ise pratik tanımlamalar sayesinde çok hızlı gerçekleştirilir.
Elektraweb Otel Muhasebe Yönetimi
Otellerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş kapsamlı bir web tabanlı muhasebe yönetim sistemidir. Ön muhasebe ve genel muhasebe dışında işletmenin idari süreçlerinin tamamını yönetebilecek satınalma, demirbaş, personel, stok ve satış yönetimi modüllerine de sahiptir. Tamamen modüler olarak tasarlandığından ihtiyaç doğrultusunda istenilen modüller sonradan da eklenebilir
- Proje, masraf merkezi ve ürüne göre gelir ve gider takibi yapılabilir.
- Muhtemel ödeme ve tahsilat bilgilerine göre istenen tarih aralığındaki olası nakit akış planını hazırlar.
- Vadesi gelen ödeme ve tahsilatları otomatik olarak hatırlatır.
- Hesap Ekstrelerinde Borç Alacak VADELERİNİ ve BORÇ YÜZDESİNİ gösterir.
- Cari Hesaplarda Kredi Limiti Kontrol eder.
- Stok sayımına göre Açık Analizi ve Depo Maliyet analizini çıkarır.
- Tüm ekranlar kullanıcı bazında yetkilendirilmiştir. Ayrıca detaylı LOG sistemi sayesinde kimin, hangi bilgisayarda, hangi işlemi yaptığı izlenebilir
- İşlem ve özel kod gruplarına göre mizan çekilebildiği gibi, Hesap kodu, Şube kodu, Masraf merkezi ve Proje kodlarına göre kırılımlar oluşturularak mizan çekilebilir.
- Ekran tasarımları kullanıcıya özel saklanabilir. Bu tasarım tamamen göründüğü şekilde excele aktarılabilir. Tüm bilgiler excele aktarılabildiği gibi, exceldende aynı şekilde kopyalama işlemiyle programa aktarılabilir.
- Programdan detaylı yaşlandırma raporu ve mutabakat formları alınabilir
Fiş Girişi
- Dövizli işlem girişi yaparken TL veya döviz miktarı girilmesi yeterli olur, sistem kuru otomatik getirecektir. Müdahale etmek istenirse tabi ki bu kura müdahale edilebilir.
- Fiş yapısı son mevzuata, UFRS ve E-defter yapısına uygun şekilde belge no, tarih ve tür alanlarını destekler, bunları mümkün olduğunca otomatik doldurur ve zorunlu olduğu durumlarda uyarı verir. Kullanıcıyı yönlendirerek eksik ya da yanlış bilgi girişini engeller.
Muhasebe Fiş Girişinde Masraf Merkezi Bazında Gider Kontrolü
- Fiş girişi yaparken girilen bir işlemin masraf merkezi anahtarlarına göre satırlara otomatik dağıtımını yaptırabilir. Böylelikle örneğin bir gider satırını istediğiniz masraf merkezlerine otomatik dağıtma olanağı sağlar.
- Tüm silinmiş fişler veya fişlerin içerisindeki silinmiş satırlar ayrıca saklanır ancak yetki ile geri alınabilir. Bir başka deyişle, hiçbir veri fiziksel olarak silinemez.
- Detaylı yetkilendirme sayesinde tüm fişler «işlemde» «onaylandı» vb. şeklinde etiketlendirilebilir. Onaylanan fiş üzerinde yetkisiz kişiler tarafından işlem yapılamaz.
Hızlı ve Kolay Fatura Girişi
- Faturanın girişi sırasında, hem faturanın tümü için bir seferde, istenirse her satır için ayrı olacak şekilde satırlarda, masraf merkezi, proje kodu, 2 özel ve 2 grup kodlu olmak üzere toplam 8 farklı kategori tanımlanabilir. Faturanın muhasebeleşmesi ile tüm bu girilen bilgilerin olduğu gibi muhasebe fişine yansıması sağlanır.
- Tüm bilgilere ve hesapların muavinine kolaylıkla ulaşılabilir.
- Müstahsil makbuzu, gider pusulası veya serbest meslek makbuzu gibi içerisinde ek vergi ödemeleri olan faturalarda fatura giriş ekranından kolaylıkla bilgi girişi yapılabilir.
- Faturaya ait muhasebe fişi, faturayı kaydetmeden görülebilir. İstenirse fatura kayıt edilirken muhasebe fişi otomatik olarak oluşturulup yazdırılabilir.
- Stok fatura girişinde istenilen depo kodu seçilip tüm malzemelerin aynı depoya çıkışı sağlanabildiği gibi her satıra ayrı depo kodları girilerek istenilen malzemelerin farklı depoya gitmesi sağlanabilir.
Faturada İndirim, Vade, Ödeme Seçenekleri
- Fatura vadesi,seçilen cari hesaba tanımlanan opsiyona göre otomatik oluşur. İstenirse manuel olarak değiştirilebilir.
- Faturada satırda 2 indirim oranı, fatura altında ise hem oran hem de tutar olarak girilebilen 6 indirim alanı daha mevcuttur. Bu indirim oranlarına göre gerçek stok giriş maliyetleri hesaplanır.
- Malzeme girişleri irsaliye ile bedelsiz yapılabilir. Fatura gelişinde ise irsaliye faturaya dönüşürken maliyetler kesinleşebilir. Bu durumda malzemeler irsaliye ile girişi yapılır. Malzeme giriş tarihi olarak irsaliye tarihi maliyeti kullanılır.
- Faturaya ait ödeme, fatura üzerinde direkt olarak girilebilir. Hatta bu ödeme farklı hesaplara değişik tutarlarda yapılabilir.
Elektraweb Muhasebe Modülü e-Fatura Uyumludur
- E-fatura uyumludur. Fatura mükellefi olan firmaları otomatik olarak tanır ve normal fatura yazdırılmasına izin vermez. Online olarak e-fatura olarak göndererek e-fatura numarasını alır.
- E- fatura gönderimi portal üzerinden veya özel entegratör ile yapılabilir. (E-Fatura hakkında ayrıntılı bilgi için bkz e-fatura,e-defter, e-arşiv modülü)
- E-arşiv faturasını özel entegratör vasıtası ile üretmek mümkündür. (E-Arşiv hakkında ayrıntılı bilgi için bkz e-fatura,e-defter, e-arşiv modülü)
- BaBs raporu fatura ünvanı ve vergi dairesi alanına göre hazırlanır bu sayede cari kart açmadan alış ve satış faturaları girilebilir. Örneğin, Otelde peşin kesilmiş firmalara cari kart açılması gerekmez
ETSweb Muhasebe Modülü Elektra Ön büro Modülü ile entegredir
DİJİTAL DÖNÜŞÜM e-FATURA, e-ARŞİV ve e-DEFTER İLE BAŞLAR
Otelinizin “Dijital Dönüşüm” sürecinizi Elektra ile yönetebilirsiniz.
e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv modülümüz ile finansal operasyonlarınızı yasaya uygun olarak kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
e-DEFTER NEDİR?
Şekil hükümlerinden bağımsız olarak Vergi Usul Kanununa ve/veya Türk Ticaret Kanununa göre tutulması zorunlu olan defterlerde yer alması gereken bilgileri kapsayan elektronik kayıtlar bütünüdür.
KİMLER e-DEFTER KAPSAMINDADIR?
e-Fatura uygulamasına geçiş zorunluluğu bulunan mükellefler;
– e-Fatura uygulamasına geçiş süresi içinde (e-Fatura uygulamasına yıl içinde zorunlu olarak geçen mükellefler bakımından izleyen yılın başından itibaren ), 2018 yada 2019 yılı hasılatı 5.000.000 TL yi geçenler 01.01.2021 tarihinden itibaren. (e-Fatura’ya geçişi 1/7/2020-yıl içine rastlayan bir tarih olduğu için)
– 2018 yılı hasılatı 10.000.000 TL yi geçenler 01.01.2020 tarihinden itibaren
– 2018 yılında internet üzerinden mal ve hizmet satışı yapan ve brüt satış hasılatı 5 Milyon TL ve üzerinde olan mükellefler 1.1.2020 tarihinden itibaren e-Defter uygulamasını kullanmak zorundadır
e-ARŞİV NEDİR?
e-Fatura mükellefi olmayan gerçek ve tüzel kişilere, 433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde yer alan şartlara uygun olarak elektronik ortamda fatura düzenlenmesine ve faturanın 2. nüshasının elektonik ortamda saklanabilmesine imkan sağlayan uygulamadır.
KİMLER e-ARŞİV KAPSAMINDADIR?
– E-Fatura Uygulamasına Zorunlu veya İsteğe Bağlı olarak Dâhil Olan/Olacak Olan Mükellefler ( E Fatura mükellefi olmayanlara düzenlenecek faturalar) e-Arşiv uygulamasına geçmek zorundadır. Hali hazırda e-Fatura uygulamasına dahil olanlar 1.1.2020‘de, 1.1.2020’den sonra e-Fatura uygulamasına dahil olanlar ise e-Fatura uygulamasına geçilen tarihte e-Arşiv uygulamasına geçişlerini tamamlamalıdır
– İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapan ve 2015 ve müteakip hesap dönemlerinde brüt satış hasılatları 5 Milyon TL ve üzerinde olan mükellefler ilgili hesap dönemine ilişkin gelir veya kurumlar vergisi beyannamesinin verileceği tarihi takip eden hesap döneminin başına kadar e-Arşiv uygulamasına geçmek zorundadır. İnternet satış yapan ve 2018 yılında 5 milyon TL ve üzerinde hasılat elde edenler 1/1/2020 tarihinden itibaren e-Arşiv uygulamasına geçmek zorundadır
– e-Arşiv Fatura uygulamasına dahil olmayan mükelleflerce, 1/1/2020 tarihinden itibaren vergi mükellefi olmayanlara düzenlenecek faturaların, vergiler dahil toplam tutarı 30 Bin TL’yi aşanlar faturalarını e-Arşiv Fatura olarak GİB Portallerı üzerinden düzenleyebilecekleri gibi e-Arşiv uygulamasına da geçebilirler
– e-Arşiv Fatura uygulamasına dahil olmayan mükelleflerce, 1/1/2020 tarihinden itibaren vergi mükelleflerine düzenlenecek faturaların, vergiler dahil toplam tutarı 5 Bin TL’yi aşanlar faturalarını e-Arşiv Fatura olarak GİB Portallerı üzerinden düzenleyebilecekleri gibi e-Arşiv uygulamasına da geçebilirler
e-ARŞİV SİSTEMİNE NASIL DAHİL OLABİLİRSİNİZ?
Faturalarınızı Fiziksel Ortamda Saklamaya Son: Faturalarınızı kağıt olarak saklama ve fatura yığınları arasından aradığınızı bulma derdiniz ortadan kalkar. Aynı zamanda faturalarınızın fiziksel yıpranmalarını engellemiş ve çok daha güzenli bir ortamda saklamış olursunuz
Müşteri Memnuniyetini Arttırır: Son tüketici aldığı malı iade etmek isterse kendisine email olarak iletilen faturanın bir çıktısını alıp iadeye ilişkin bölümü doldurması ve ürün ile birlikte satın aldığı yere göndermesi yeterli olacaktır.
Elektraweb Satın Alma Modülü
Elektraweb Satınalma Yönetimi, departman talebinden siparişin teslimatına kadar ki tüm operasyonu takip ederek yönetilmesini sağlayan modüldür.
Talep fişi ile istenen miktar depoda mevcut değil ise, ayrılan alanına verilecek olan (depoda mevcut) miktar buraya yazılır ve ayrılanları aktar butonu ile depoda mevcut olan kısmı yeni bir talep fişine aktarılarak transfer fişi oluşturulması sağlanır.
Talep fişi içerisinde birden fazla satır olabilir. Bu gibi durumlarda direkt depodan teslim edilecek olan stok seçilir ve seçileni aktar tuşu kullanılarak yeni talep fişi içerisinde transfer fişi oluşturulur.
Elektraweb Demirbaş ve Amortisman Yönetimi
Elektraweb Demirbaş Programı barkotlu el bilgisayarı ile sayım yapabilen, ürünlerin özelliklerine ve yerlerine göre barkod basabilen, garanti ve servis anlaşmalarını takip edebilen ve muhasebe ile entegre çalışan bir modüldür.
NELER YAPABİLİRSİNİZ?
- Barkod etiket basabilme
- Ürün kullanım tarihçesi görebilme
- Kayıp, zayi takibi
- Amortisman takibi
- Zimmet takibi
- Malzeme grubu ve satıcı bazında takip
- Demirbaşlar, masraf merkezlerine ve şubeye göre gruplandırılarak takip edilebilir.
- Bölümlere ayrılan demirbaşlar ilgili kişiye zimmetlenir ve demirbaşın bulunduğu yer kaydedilir.
- Demirbaşlara ömür kodları internetten çekilebilir ve genel ömür kodları ile alakalı bilgiler sisteme kayıt edilebilir. Ayrıca bir ömür kodu eklenmesi gerekirse bu forma eklenir.
- Amortisman Analiz Menüsü ile demirbaşların amortisman tutarları tarih aralığı verilerek filtrelenebilir
- Yeni bir demirbaş alımı yapıldığında, sisteme fatura girişi ile ilgili demirbaşın miktarı ve adedi hem muhasebeye entegre edilmiş olur, hem de demirbaş kartı içeriğindeki bilgiler sistem tarafından otomatik olarak doldurulur
ETSWeb Personel ve Bordro Yönetimi
- SGK‘ya tabi işçi ve idari personelin, aylık, günlük, saatlik ücret üzerinden netten brüte, brütten nete maaş tahakkuklarını yapabilirsiniz,
-
Kanuni parametreleri tek tuş ile güncelleyebilirsiniz,
-
SGK online işe giriş ve işten ayrılış bildirgesini tek tuş ile verilebilirsiniz,
- E-bilgirge dosyası oluşturabilir ve e-bildirge sitesine yükleyebilirsiniz,
- Yıllık izin , ücretli izin ve ücretsiz izin girişini yapabilir, yıllık izin takibini yapabilir, tarihlerine göre personellerin bordrolarına otomatik puantaj oluşturabilirsiniz,
- Bordro hazırlanma işlemini sicil bazında veya tüm personel için standart puantaj işlemleri üzerinden yapılabilirsiniz,
- Tüm resmi bildirgeleri hazırlayabilirsiniz (TUİK verileri, Polis ve jandarma kimlik bildirimi, İşkur İşgücü çizelgesi, SGK formları)
Elektraweb Channel Manager
ElektraWeb, yalnızca çevrimiçi kanalları (Booking.com, Expedia, Hotelbeds, HotelsPro vb.) Senkronize etmekle kalmayan, aynı zamanda oteldeki rezervasyonları alan entegre bir kanal yöneticisine sahiptir. Bu yüzden çok daha kolay ve daha etkilidir.
ElektraWeb, doluluk bilgileri olan iki yönlü bir bağlantıya sahiptir ve fiyatlar kanallara gönderilir ve rezervasyonlar alınır.
ElektraWeb kanal yöneticisi sistemi çok esnektir. Gönderme ve alma seçeneklerine ek olarak, kullanılabilirlik, indirimler ve fiyatlar kanallara göre revize edilebilir.
Sanal oda tipleri kullanılabilir ve gerçek oda tiplerine göre sanal oda tipi kullanılabilirliği formüle edilebilir.
ElektraWeb Kanal Yöneticisinin Entegre Olduğu Kanallar
DAHA FAZLA KANALA MI İHTİYACINIZ VAR ?
RATEGAIN İLE TANIŞIN !
Otelinizi Dünya Çapında 1200’den Fazla Kanalda Çok Ekonomik Fiyatlarla Satın
ElektraWeb Otel Yönetim Yazılımı, dünyanın en büyük dağıtım yönetimi şirketlerinden RateGain ile iş birliğine başladı. RateGain otelinizi dünyanın dört bir yanındaki 1200’den fazla kanala, 360’tan fazla online seyahat acentesine ve 900’den fazla tur operatörüne bağlayarak her gün daha fazla gelir elde etmesine yardımcı oluyor.
Dünya çapında 125.000’den fazla otelde kullanılan RateGain, gelirinizi en üst düzeye çıkarmak için RezGain Kanal Yöneticisi, Akıllı Dağıtım, GDS entegrasyonları gibi işlevsel ürünler sunuyor.
RateGain’in, Amadeus, Sabre ve Travelport gibi GDS’lerle entegrasyonu sayesinde kanal yönetimini en verimli şekilde kullanırsınız.. GDS’lerin dünya genelinde binlerce seyahat acentesine erişimi, çok daha geniş bir müşteri tabanına satış yapabilmenizi sağlar.
ELEKTRA Temassız Misafir Uygulaması ile
TEMAS YOK, KAZANÇ ÇOK
Sağlıklı Turizm Kriterleri uyarınca Covid-19 önlemlerini uygulayan otellerin iş yükünü azaltan, müşteri memnuniyetini arttıran ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI ile restoran veya SPA rezervasyonu, Online check-in, yiyecek/içecek siparişi, oda temizliği, bell boy talebi gibi 24 farklı işlem için sosyal mesafe korunduğu gibi, sağlanan dijital hizmetlerle oteller için yeni kazançların kapıları da aralanıyor
Uygulama, misafirleriniz, rezervasyon, satın alma ve hizmet taleplerini dijital olarak iletip, alternatifler arasından seçim yapıp, online olarak onaylayıp, online temassız ödeme yapabilmesine olanak sağlıyor
ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI ile misafirleriniz;
- Online Check-In
- Online Fatura Talebi
- Online Restoran Rezervasyonu
- Online SPA Rezervasyonu
- Online Info Katalog
- Online Oda Temizliği Talebi
- Online Uyandırma Hizmeti Talebi
- Online Yiyecek-İçecek Siparişi
- Online Arıza Bildirimi
- Online istek/Şikayet Formu
- Online Bellboy Talebi
- Online Çamaşırhane Hizmeti Talebi
- Online Golf Sahası Rezervasyonu
- Online Şezlong Rezervasyonu
- Online Su Sporları Rezervasyonu
- Online Tenis Sahası Rezervasyonu
- Online Oda Tipi Yükseltme
- Online Transfer Talebi
- Online Sağlık Kontrol Formu
- Online Oda Kapısı Kodu Talebi
- Online Oda Kapısı Açma
- Online Check-Out
İşlemlerini gerçekleştirebilirler.
Ön Büro’da Misafirle Yüz yüze Yapılan İşlemler Artık Online/Temassız
Misafirler Online Checkin - Check Out, Online Folyo, Online Fatura, Online Ödeme işlemlerini "Elektra Misafir Uygulaması" ile temassız gerçekleştirebilirler.
Misafir, cep telefonu, tablet ya da bilgisayar kamerası ile pasaport/kimlik fotoğrafını çekip ekleyebiliyor, hatta sistemin, OCR yöntemi ile, kimlik bilgilerini otomatik doldurmasını sağlayabiliyor.
Bu aşamada imzasını da ekrana direkt atarak, KVKK ve diğer işlemler için de gerekli onayı elektronik olarak vermiş oluyor.
Her kişi kendi bilgilerini doldurabileceği gibi, aynı odada kalanlar için de toplu check-in yapabiliyor.
Böylece ön bürodaki kimlik alma, kağıt kalem alışverişi, fotokopi çekme vb kayıt sürecindeki yakın mesafe temas ortadan kalkıyor.
Odalar Anahtarsız Açılıyor
Oda anahtarı ya da kartı yerine wi-fi yöntemi ile temassız/anahtarsız oda kapısı açılabiliyor.
Check out yaparken de misafir hesap dökümünü görüyor, online ödeme yapıyor hatta fatura bilgilerini de girerek faturasının online gönderilmesini talep edebiliyor..
Online Check_in Tanıtım videosu için Tıklayınız
Restoranlardan Golf Sahalarına Tesisteki Tüm Mekanların Rezervasyonu Online Yapılıyor
Misafir, Alakart Restoran, Plaj, SPA, Golf veya Tenis sahası gibi randevu veya rezervasyon gerektiren tüm işlemler* için online rezervasyon yapabiliyor.
Elektra Misafir Uygulaması, rezervasyon talebi geldiğinde “Seans, Kapasite ve Doluluk” kontrolü yaparak ilgili masa/şezlong vb. numarası ile rezervasyonu alıyor. Ücretli ise folyoya yansıtıyor.
Bu sayede misafir hiçbir yerde beklemeden, tüm tatilini cep telefonundan kendisi planlamış oluyor.
*Elektra Misafir Uygulamasına Otelin ihtiyacına göre Günlük Turlar, Bisiklet Kiralama vb gibi farklı
konularda da rezervasyon alanı eklenebilir.
Dijital Menü ile Garsonsuz Sipariş
Dijital Menü, işletmelere özel olarak tasarlanan bir ara yüz ile, menüde bulunan tüm ürünlerin, mobil cihazlar ve akıllı telefonlar üzerinden online ve offline olarak sipariş edilebilmesini sağlar.
Böylece misafirin, servis elemanlarıyla, servis elemanlarının da mutfak çalışanlarıyla olan zorunlu iletişimi minimize edilmiş olur. Ayrıca dijital menülerde ürün fotoğrafı, fiyat ve açıklamalar, çoklu dil seçenekleri ile istenildiği gibi düzenlenip, anında güncellenebilir.
Alternatif olarak siparişin odaya veya plaja gönderilmesi de isteyebilir.
Böylece otelin restoranı hız kazanmanın yanında misafir memnuniyetini de üst düzeye çıkarmış olur.
Sipariş ve Satın Alma İşlemleri Online’da
Otele ek gelir sağlayan Oda Yükseltme, Transfer Hizmeti, Geç Çıkış veya ilave Aktivite satışları gibi
işlemler Elektra Misafir Uygulaması ile tek ekrandan yapılıyor.
Otelde/restoranda yapılan harcamalar için misafire güvenli ödeme linki gönderilebiliyor. Misafir linki tıklayarak ödenmesi gereken tutarı görüyor ve PCI standartlarında güvenli olarak ödemesini gerçekleştiriyor.
Misafirlerin Otelle İlgili Tüm İletişimi Online Gerçekleşiyor
Misafir, herhangi bir şikayet, talep, rezervasyon veya sipariş girdiğinde bu talep direkt olarak konuyla ilgili birime iletilir.
Ayrıca bir organizasyona veya müdahaleye gerek kalmadan iş veya görev dağılımı otomatikman sağlanır. Konuyla ilgili tesisin yapmış olduğu planlama ve işlem aşamalarını, tamamlanma durumlarını da misafir kendi girdiği ekrandan kontrol edebilir yani süreci gözlemleyebilir.
Talebi tamamlandıktan sonra eğer isterse bir geribildirim yaparak memnun kalıp kalmadığını belirtir, hatta puanlama yapabilir.
ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI
Nasıl Kullanılır?
İşletmeler, web sitelerine yerleştirdikleri bir link aracılığıyla ya da platformun mobil uygulaması üzerinden sistemi misafirlerine kullandırtabilirler
Misafirler, otelin web sitesindeki linki tıklayıp ilgili sayfaya girdikten ya da uygulamayı telefonlarına indirdikten sonra, tesisin kendilerine vermiş olduğu rezervasyon numarası ya da voucher numarası ile login olabiliyorlar.
Eğer misafir bu bilgilere sahip değilse, kişisel mail adresine gerekli bilgilerin iletilmesi için, aynı ekran üzerinden “Send My Link” yazısına tıklayarak talepte bulunabiliyor.
Elektraweb’in “Güvenli Turizm Modülü” ile DENETİM SİZDE
Güvenli Turizm Sertifikasının 152 kriterini eksiksiz ve hatasız uygulayabilmeniz için gerekli tüm yazılım çözümlerini sunar.
İzleme formları ve kontrol listelerini dijital olarak doldurup, tüm ölçümlerinizi kayıt altına alıp, oluşturduğunuz prosedürlerin uygulamasını Elektra üzerinden rahatlıkla denetleyebilirsiniz
“ELEKTRA COVİD PAKETİ” İLE NELER YAPABİLECEKSİNİZ?
- Süreç yönetimi ve tekrarlayan işleri, periyodik izleme formları ile takip edilirsiniz (havuz, plaj çevresi temizlik & dezenfeksiyon işlemlerinin takibi, temizlik uygulamalarının kayıt altına alınması)
- Misafirlerinizin ateşlerinin ölçüm değerlerini kayıt altına alabilirsiniz
- Online Check in, Online Check out, Dijital menü, Online sipariş, online kapı kilit uygulamaları ile sosyal teması minimize edebilirsiniz
- online fatura, Online ödeme ve/veya ön ödeme ile nakit kullanımını kaldırabilirsiniz
- Mutfakta ve mevcut depolama alanlarında sıcaklık ve nem ölçümleri ile havuz suyu klor seviyesini kayıt altına alabilirsiniz
- Restoran, cafe, Spa ve fitness salonlarında giriş çıkış ve kişi sayısının sınırlandırılması işlemlerini yürütebilir, masa, personel ve misafir kayıtlarının takibini yapabilirsiniz
- İzolasyon odalarınızın takibini yapabilirsiniz
- Cihazların periyodik bakım işlemlerini kayıt altına alabilirsiniz
- Personel giriş çıkış bilgileri, ateş ölçüm ve sağlık bilgilerini, aldığı eğitimleri, psikolojik destek kayıtlarının takibini yapabilirsiniz
ElektraWeb Online Rezervasyon Motoru
Otelinizi Kendi Web Sitenizden Dünyaya Açın, Karlı Satın!
- ElektraWeb, otel misafirleri ve seyahat acentelerine yönelik, webde ve mobil olarak kullanılabilen, ön büroya entegre edilmiş bir online rezervasyon motoruna sahiptir. Grup ve zincir otellerde, merkezi rezervasyon sistemi(CRS), online rezervasyon motoru olarak kullanılabilir.
Komisyonsuz, Aracısız Satış İmkanı
- Online Rezervasyon modülü ile satışlarınızı doğrudan müşterilerinize yapın ve komisyon ödemeyin. Ayrıca tahsilatı da doğrudan müşterilerinizden ve peşin olarak yapın.
- ElektraWeb Online Rezervasyon Modülünü kullanan otel, kendi resmi web sitesi üzerinden rezervasyon alır, anlık olarak önbüro yönetim sistemine bağlanıp müsaitlik sorgular rezervasyonu kaydeder ve aynı anda misafire konfirmasyon verir.
- Online rezervasyon sayfası internette otel adına bilinirlik sağlar, otelin marka değerini yükseltir ve CRM veritabanı oluşturur. Bu bilgiler bir başka acenteyla veya rakiple paylaşılmak zorunda kalınmaz. Böylece Kendi Markanıza ve CRM Sisteminize Yatırım Yapmış olursunuz.
- ElektraWeb’in entegre edilmiş ödeme sistemi PCI ve DSS sertifikalıdır. Güvenli online kredi kartı ve debit kart ödemeleri alabilirsiniz.
- Sistem yerinde ödeme + Yerinde Depozit + Kredi Kartı + Taksit + Puan Kullanımı gibi farklı ödeme şekillerini desteklemektedir.
Sanal POS Entegrasyonu
- İster kendi sanal POS’unuzu, isterseniz bizim sanal POS‘umuzu kullanın. Sanal POS‘umuz tüm bankalarla çalışmakta ve cazip komisyon oranları ile taksitli satış yapabilmenize imkan sağlamaktadır.
Elektraweb Otel Fiyat Yönetimi (Revenue Management)
ElektraWeb fiyat yönetimi ile belirlediğiniz rakiplerinizin bütün satış kanallarındaki fiyatları analiz edilerek en uygun fiyat belirlenir.
- Günlük rezervasyonlar için otomatik indirim hesaplamaları günün saatine göre yapılabilir. Örneğin saat 16:00 sonrasındaki her iki saat için %10 indirim.
- Erken rezervasyon indirimleri o dönemdeki doluluk oranına göre otomatik olarak hesaplanabilir.
Bisiparis.com ile Otellerde e-cüzdan ve Online Sipariş Dönemi
bisiparis.com sayesinde;
- E-Cüzdan ile ön ödeme alarak hesap açabilir QR Kod ile hızlı ödeme yapılmasını sağlayabilirsiniz. Böylece misafirleriniz Otel kartı ya da kredi kartı taşımak zorunda kalmadan tesisinizin her yerinde rahatça ödeme yapabilir.
- Çok dilde ve ürün hakkında detaylı bilgi alınarak sipariş verilir.
- Yiyecek siparişlerinde alerjen bilgileri, yemek detayı vb. birçok bilgi görülür.
- Sipariş veren kişi paylaşım yapabilir. Paylaşımdaki link üzerinden yeni sipariş verildiğinde paylaşımı yapan kişi komisyon kazanır.
- SMS ve email marketing yapılabilir
- Karekodla menüye hızlı erişim sağlanır.
- Anket ve yorum takibi yapılabilir, favoriler listesi oluşturulabilir.
Kolay ve Detaylı Yemek Siparişi
- Menüde, malzeme bilgisi, alerjenler, enerji, yağ, protein veya kolesterol değerlerini görsel biçimde sunar.
- Yemekle birlikte sunulan opsiyonlar sunulmasını ve misafirlerin ekleme ve çıkartma yapabilmesini sağlar.
- Gel-Al, Arabaya, Masaya, Şezlonga ve odayaservis seçeneklerini sunar.
- Paket sipariş için semtler, alt limitler veya ek ücretler belirlenmesini sağlar.
- Online gelen siparişleri mutfak ekranında gösterebilir, mutfak yazıcılarında otomatik olarak yazdırır.
- Siparişin alınması, hazırlanması, gönderilmesi ve teslimatı elektronik olarak takip edilebilir.
- Online siparişler, Elektra Restoran Programı‘na entegrasyona gerek kalmadan otomatik düşer.
Dijital Menü Olarak Restoranda Kullanım
Entegre Yapı
- Elektra Restoran Programı
- Önde Gelen Muhasebe Programları (SAP, Logo, Netsis, Mikro, Elektra) ile Yazarkasa POS cihazları (Ingenico, Beko, Verifon)
- Yaygın Pazaryerleri(YemekSepeti), Fatura ve Edefter Platformları(Finans, EDM, Bimsa) entegredir.
En Etkili Dijital Pazarlama Teknikleri
- Sosyal Medya Sayfalarımızdan satış yapabilir
- Toplu Halde SMS, Email, WhatsApp Mesajı ile indirim kuponu dağıtabilir
- Üyelerinizin kendi kontaklarına veya sosyal medya sayfalarına paylaşım yaptığında puan kazanmasını sağlayabilirsiniz.
- Üyelerinize kampanya promosyonlar düzenleyebilir
- Özel günler için indirim kuponları verebilir
- Sipariş sonrası yorum ve değerlendirme alabilirsiniz.
- Müşteri randevularınızı hızlı bir şekilde alabilir ve gelir ve giderlerinizi, stoklarınızın kontrolünü verimli bir şekilde denetim altına alabilirsiniz.
- Spa’da yapılacak tüm işlemler için; örneğin masaj, cilt bakımı, egzersiz çalışması vb. rezervasyon alınabilir ve alınan rezervasyonlarla ilgili terapist, kullanılacak cihazlar ve oda ayırtılabilir. Bu rezervasyonları günlük, haftalık, aylık ajanda ekranında görüp planlama yapabilirsiniz.
- Rezervasyonlar online olarak da alınabilir. Bir gün öncesinden misafire SMS ve email ile hatırlatma yapılabilir. Üyeliklerde veya paket alımlarda işlemler çok daha kolay takip edilebilir.
- Böylece hem tesis içerisindeki odalar, egzersiz salonları, tenis kortları vb. hem de çalışanlar en verimli şekilde organize edilir. İşlem yapacak olan çalışanlarınızın alacakları primler otomatik olarak hesaplanır.
- Üyeliklerde ise üyenin giriş çıkışları ve aidatları takip edilir.
- Üyenin gelişme, sağlık durumu programları kaydedilerek ona en iyi çalışma ve hizmet programı sağlanmış olur.
- ElektraWeb Spa Türkiye’deki ilk ve tek web tabanlı spa programıdır.
Neden ElektraWEB Spa?
-
Mobil
İnternet erişimi olan her yerden ve her cihazdan (cepten, tabletten, masaüstünden) rahatça kullanır ve teknolojinin sağladığı özgürlüğün keyfini çıkarırsınız. İlk satın alma maliyeti olmadığından programı hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. ElektraWEB Spa sunucuya ihtiyaç duymadığından, sunucu ve sunucu lisanslarına ait maliyetlerden de kurtulursunuz.
-
Hızlı ve Kolay Kullanım
Masaüstü versiyonlara göre, ajanda ekranının açılması, işlem girilmesi ve tahsilat yapılması ortalama 5 kat kadar daha hızlıdır. Kolay kullanımlı ve görsel ekran tasarımına sahiptir. ElektraWeb ile entegre olduğundan otel ile bağlantısı mevcuttur. Kolay kullanımlı, görsel ekran tasarımına sahiptir. ElektraWeb ile entegreli olduğundan otel ile bağlantısı mevcuttur.
-
Zaman ve İşlem Tasarrufu
Telefon ve tablet üzerinden randevu alma ve üyelik yapma imkanı sağlar. Özellikle fitness üyelikleri için işletmeler öncesinde müşteriler ile birebir görüşme yapabilirler ve kişiye telefon veya tablet verip kendi üye kartını doldurmasını sağlayabilirler.
iSafe İnternet Güvenlik ve Loglama Sistemi
5651 sayılı yasa ile internet kullanılan yerlerde kullanıma ait trafik bilgilerinin zaman (hash) damgası ile birlikte saklanması ve gizliliğinin sağlanması zorunlu hale getirilmiştir. iSafe, internet verilerinin 5651 nolu yasada belirtildiği şekilde muhafazasını ve gizliliğini sağlayan, yazılım + donanım olarak sunulan bir hotspot çözümüdür.
YENİLENEN YÖNETİM PANELİ İLE TÜM BİLGİLER TEK EKRANDA
iSafe’in yenilenen yönetici ara yüzü ile tüm internet kullanım bilgilerine, hesaplara, online kullanıcılara, trafik durumuna ve log bilgilerine tek ekrandan ulaşabilirsiniz. Aynı ekran üzerinden yetkilendirme işlemlerini de yönetebildiğiniz gibi, iSafe güncelleştirmelerini ve tüm geliştirmelerin takibini rahatlıkla yapabilirsiniz.
iSAFE’İN DİĞER AVANTAJLARI
- IP bazlı gün ve saat bazında URL filtreleme,
- Proxy ile cache yönetimi,
- Proxy Raporlama
- VPN (Sanal Özel Ağ)
- Firewall (Güvenlik Duvarı)
- NAT (Port Trafik Yönlendirme)
UYUMLU OLDUĞU PROGRAMLAR
Kimlikokur Kimlik ve Pasaport Okuma Programı
Kimlikokur, dünyadaki tüm kimlik ve pasaportları okuyup tanıyabilen, resim ve metin olarak saklayıp, windows ortamındaki tüm programlara aktarabilen bir yazılımdır.
Kimlikokur, otel ve hastane gibi girişte kimlik kaydı yapılması zorunlu tüm kurumlarda kayıt için harcanan zamanı en aza indirip, hatayı ortadan kaldırır; böylece müşteri memnuniyetinizi artırır ve hizmet kalitenizi yükseltir.
Otellerde Temassız Kimlik Okuma
Kimlikokur ile ön büronuzda sosyal mesafenizi “Temassız Kimlik Okuma” teknolojisiyle koruyun
Misafiriniz kendi kimliğini ya da pasaportunu resepsiyon bilgisayarının web kamerasının önüne tutar.
Sistem, fotoğrafı çekilen kimliğin programa aktarılmasını sağlar
Temas yok, risk yok… Müşteri memnuniyeti var..
KVKK Uyumlu Check-in
Kimlikokur ile;
-Kimlik resmi ve kimlik bilgileri ön büro programına aktarıldıktan sonra şifrelenebilir ve sadece yetkili kişi şifre ile kimliklere erişebilir.
-Kimliğin resmi çekilir çekilmez silinebilir ya da resmi ve kimlik verileri belirlenen gün sonrasında otomatik olarak silinebilir.
-Belirli aralıklarla otomatik olarak resim ve data silinebilir.
-Aktarılmış kimliklerin listeden düşmesi ve kimsenin ulaşamaması sağlanabilir.
-Kimlik resimlerinin şifreli olarak saklanması ve sadece Kimlikokur’dan erişilmesi sağlanabilir.
-Kimlik resimlerinin üzerine ‘kopyadır ve misafirin izni alınmıştır’ veya tarafınızdan belirlenecek bir yazı otomatik olarak eklenebilir.
NEDEN KİMLİKOKUR?
CRM ve Misafir İlişkileri
- Girilen tüm istek ve şikayetler otomatik görev yönetimine dahil olur.
- İşin tanımına göre, bölümü, yetkilisi, önemi ve beklenen bitiş süresi belirlenir.
- İş, ilgili birimin ekranına veya mobil cihazına düşer. Çağrıyı alan görevli ‘göreve başla’ tuşuna basarak başlar ve bittiğinde ise ‘tamamla’ diyerek bitirir.
- Eğer iş planlanan ve/veya max zaman diliminde bitmez ise otomatik bir üste mesaj gider.
- Misafir ile ilgili olan işlemler rezervasyon kartı içerisinden de takip edilir. Hatta istenirse check-in, check-out, folyo ve faturalama işlemleri esnasında otomatik hatırlatma yapar.
- VIP, setup ve ön ödeme kontrol gibi işlemler böylece hem hatırlatma hem de ilgili bölüme bir görev olarak tanımlanmış olur.
Elektraweb Satış Projeleri ve Banket Yönetimi
Elektraweb Satış Projeleri ve Banket Yönetimi ile, tüm satış projelerinizi tek ekrandan izleyebilirsiniz.
Elektraweb, “Banket Yönetimi” konusunda kapsamlı çözümler sunmaktadır.
- Salon ve menü organizasyonları
- Kontrat yönetimi
- Teklif hazırlama
Elektraweb Misafir Yorum Sitelerinin Entegrasyonu
- Oteliniz hakkındaki yorum ve tanıtım yazılarının web sitenizde görünür olmasını sağlayın
- Tripadvisor gibi seyahat yorum sitelerinden web sitenize direkt link alın
Elektraweb Otel Programı, sistem entegrasyonları sayesinde 3. parti sistemlerle entegre çalışır.
– Kapı Kilit : Amadeus, Kale, Adel, Makfa, Netflock, Somkart, BTlock, Brasco, ETS
– Santral: Karel, Alcatel, Nec, Telesis, Siemens, Samsung, Miwa, Mitel, Meridyen
– Enerji: Sistem içinde kullanılan klimalar ve aydınlatma sistemleri ile entegre çalışır
– IP TV: Vestel, Arçelik- Acente: Sejour
– Pay TV: Playroom, Alcod
– Acente: Sejour
– Turnike: Sistem içinde kullanılan kart okuyucular ile entegre çalışır
Elektraweb Call Center & Satış CRM Yönetimi
Elektra Otel Programı Santral entegrasyonu ile çağrı merkezine gelen talepler kayıt altına alınır. Rezervasyon gerçekleştiğinde misafir profili ile birleştirilir. Böylece gelen çağrıları misafirin adı ile karşılar, tüm geçmiş arama ve rezervasyon bilgilerini görerek misafiri yönlendirir ve tüm süreci tek bir program üzerinden yönetmiş olursunuz
– Geçici rezervasyonlar daha sonra “Sepeti Göster” linkine basılarak görüntülenebilir, böylece rezervasyon kolayca kesinleştirilebilir
– “Ödeme Al” linkine basılarak rezervasyonun kesinleşmesi için kredi kartı ödemesi işlemlerine yönlendirilebilir
Elektraweb Yurt Yönetim Programı
Opex Yurt Yönetimi Programı, Yurt yönetiminin;
- Konaklayan öğrencilerin sözleşmelerini hazırlayabildiği,
- Öğrencilerin ve ailelerinin bilgilerini kaydedip, ihtiyaç halinde ulaşabilecekleri,
- CRM sistemini yönetebilecekleri,
- Ödeme ve tahsilat süreçlerini takip edebilecekleri,
- Mobil uygulama sayesinde öğrenciler ile 7/24 iletişim halinde kalabildikleri
- Online Anketler yoluyla memnuniyet araştırması yapabildikleri
- Online arıza bildirimi alabildikleri
- Odaların müsaitlik durumlarını tek ekranda izleyebilecekleri
Kullanımı kolay ve işlevsel bir yazılımdır
Mobil uygulamanız sayesinde öğrenciler ile 7/24 iletişim halinde olun
Yemek listelerini, servis kalkış saatlerini düzenleyerek öğrencilerin bu bilgilere istedikleri zaman ulaşmalarını sağlayabilirsiniz
Elektra Elektraweb Devremülk ve Devre Tatil Yönetimi
Elektraweb Otel Programı ile Uyumlu
Tesis işletmeye açıldıktan sonra rezervasyonların, aidat ödemelerinin otel sistemine aktarılması çok kolaydır. Farklı kullanım ve kiraya verme işlemlerini her iki sistemden de kolayca takip edebilirsiniz.
Expedia, Booking gibi Online Satış Kanalları İle Çalışır
Onlie rezervasyon modülü ile odalarınızı Expedia veya Booking üzerinden satışa açabilir, web sitenizden online rezervasyon alabilirsiniz.
%100 Muhasebe Entegrasyonlu
Vadeli sözleşme ödemelerini, ödeme planına aktarabilir, ödemeleri takip edebilir, senet ve çeklerinizi hemen muhasebeye entegre edebilirsiniz. Sözleşmelerin faturalarını kolayca oluşturabilirsiniz.
Devremülk Esnek Prim ve Komisyon Hesaplama
Sözleşmelerden doğan satış ekibi primlerini kolayca hesaplayabilir. Esnek prim kategorieri tanımlayarak ekiplerinize istediğiniz gibi dağıtabilirsiniz.
Sözleşmelerden doğan satış ekibi primlerini kolayca hesaplayabilir. Esnek prim kategorieri tanımlayarak ekiplerinize istediğiniz gibi dağıtabilirsiniz.